viernes, 2 de mayo de 2008

Inauguracion das bodegas de "San Clodio"

Pois si, borrachera campal das cantareiras nesta inauguración... Que ben o pasamos, e canto viño bebemos, miña nai...
Estas bodegas pertencen o director de cine José Luis Cuerda, que posa nesta foto con nos xunto Alejandro Amenabar.
Que ben sabian aqueles pinchos, dios...!
Pois eso, que podemos presumir de conocer a estes dous directores de cine e calquer dia chamannos pa unha película e todo. (Inda que sea pa ajuantar dos focos...jaja)
Bueno, bicos pa todas/os.

35 comentarios:

Anónimo dijo...

ola wapas!!!!
Por unha vez son eu a primeira en escribir, jeje
Qtal estuvo a repichoca na "tacita"?? Segurisisisimo que xenial e q vos fartastes de comer e de catar o viñiño nn???
Xa contaredes que tal. Moitos bikos a todassssss
beacarabel

D'Generoso dijo...

Boasss!!!!

Pois mira Beacarabel... vouche contare o que te perdeches... En primeira instancia, vinitos a primeira hora pa ir abrindo boca. Cea ó aire libre no xardín do ristorante onde colocaron as mesas en exclusiva e onde, palabras textuales do dono, sólo comen os amijos, jiji...

Entrante de pan tumaca con guarnición de xamón e queixo e de segundo tiras de chuletón de ternera super tiernas con patacas fritas a eito e todo ello regado con viño blanco u/o tinto, según o gusto do consumidor.

Bola de helado de frambuesa de postre e café de pota con jotas.

Empezamos nós a cantar, con unha foljaxe que... xa te imaginas... despóis da segunda peza algunhas tábamos pedindo papas ou chupitos de licor de herbas e wisqui, asejún, e despóis os jaiteiros, así nos íbamos turnando. Bailoteos, fotos, risas... e mira... eu marchei ás 3 e pico da mañán porque xa non podía conmigo e tiña o coche, pero alí inda quedaban tocando e bailando. Xa che contarán do resto da noite.

Hala mozas! Que teñades bo luns ou o que queda del.

Chauíño!

Anónimo dijo...

Hola hola!! Polo que vexo non estades moi escribidoras estes dias. Debestes acabar ben mal o sabado na cunca. Eu non Portujales pasei unha calor campal. Pois nada, moitos bicos pa todas/os.
Chaiño!!
Noelia do Manco

Anónimo dijo...

Hola hola!! Polo que vexo non estades moi escribidoras estes dias. Debestes acabar ben mal o sabado na cunca. Eu non Portujales pasei unha calor campal. Pois nada, moitos bicos pa todas/os.
Chaiño!!
Noelia do Manco

Sofía dijo...

Boas!!!
A verdá é que levamos unhas semanas aljo lorchanas á hora de escribir no blog, é certo.

E home, eu creo que a festa na Cunca non tuvo a culpa. Aínda que non estuvo nada mal. Comida, bebida, baile, música e risas, moitas risas hasta altas horas.

Pero ahora xa estamos pa outra. Neste momento tocan os preparativos pa actuación do Couto.
Ah, e pas que van de banquete mañán, que teñades un bo xantar e unha boa festa. Queremos ver fotos, eh!!!

Abur.

marda Bouzas dijo...

Ola a todas as Raigañas:
Primeiro pedir perdón por tervos olvidadas,estas semanas están sendo un pouco bravas.Que vos vou contar.... en fins que o disco duro está cheo e hai que vacialo un pouco e nada máis. Pero non escribo para falar de min se non porque a ocasión o require, resulta que a nosa Sofía xa é tía, sí señor, fai unha hora e media, eu creo que o neno se chama LUcas, bueno non me fajades moito caso pero aljo me sona. Así que xa hai outra tía que lle cae a baba polo seu sobriñiño. Enoraboa á tía e por suposto ós felicísimos papás e como non ós avós que deben estar ilusionadísimos, o primeiro neto... buf... que ilusión... non vai chejalo neno a nada. E un bko pa Lucas.
Abur raparigas e boa semana a todas.muas!

Suelen dijo...

Holaaaaa, a verdá e que eu tampouco escribin moito que digamos, tamen ando bastante liada, entre traballo e a boda do sábado, non dou feito....

¡¡¡Sofi, moitas felicidades!!!! o de que sexa martes e 13 ni caso, pero a fecha vainos quedar grabada, jejejejejeje. ¿que tal está Lucas? ¿e Isa? ¿e teu irmán? ¿e os teus pais? ¿e ti? en fin, ese neno non ven cun pan debaixo do brazo, ¡¡ven coa panadería enteira!! jejejejeje.....

Bueno, pois sigo, espero que todo salíra moi ben e xa falaremos, ¿vale?

Pas demais tamen un bico moi grande. Haber si a partir de ahora escribimos un pouquiño mais, que tamos todas (eu a primeira) moi lorchas......jejejejeje

Sofía dijo...

Gracias Susi.... ahí estás ti ó quite... jijiji!!!

A ver, o pouco que sei: Lucas pesa 3,kg 300 gramos. E mediu... nin idea.
Foi un parto rápido: as seis da mañán marcharon pa Coruña porque tiña dolor e dou a luz entre as 10 e as 11 da mañán. Máis rápido non podía ser. De tanta velocidá non lle dou tempo a poñer a epidural. Co cal, dolor si, pero rápido. Saliu todo ben. Miña cuñada está feita polvo, normal, pero parece ser que con poucos puntos.
Bueno, e nada, marcho ahora pa Coruña conocer o meu sobriño!!!
(Que raro sona, o meu sobriño, jijiji!!!)
Seguirei informando.
Bicos.

Sofía dijo...

Ah, si, e a fecha... meu pai debe estar loqueando. Co supersticioso que é, fijo que se cajou en todo ó ver o día que era. E fijo que meu irmán está contentísimo co día, coma ben, este vai ser super forte, contra todas as adversidades, porque yo lo valgo. Viva a chulería de parte da familia da Morna!!!
(quedouse toda nun lado da familia, dios.....jijiji)

Sofía dijo...

Que tonta!!! Mar, perdona, lin o comentario de Susi e non lin o anterior. Está claro que a nova estame nublando o xuicio.
Bueno, que eso, que me piro conocer a criatura.

Ah, e Bego, ó final onte olvideime: FELIZ CUMPLE!!! (Aínda que sea aljo tarde)

Suelen dijo...

OLA A TODAS!!!!!!!!!!

QUE TAL VOS VAI....A VERDA E QUE XA FAI TEMPO QUE NON ESCRIBIMOS, IGUAL É UNHA EPOCA BASTANTE MALA, ¿VOS QUE DICIDES?

POR FIN É VIERNES, ÚLTIMO DIA DE ENSAIOS, PREPARATIVOS, ETC PARA UN FIN DE SEMANA CHEO DE ACONTECEMENTOS IMPORTANTES. MAÑAN TOCA BODA, UFFFFF, E INDA TAMOS CON ARRANXOS DE ÚLTIMA HORA, E O DOMINGO ACTUACION NO COUTO, MMMMMM, TEÑOME QUE ACORDAR MAÑAN DE COLLER O PAN DE JUEVO DE MANOLO, JEJEJEJEJEJEJE,

VAAA, E NON MOITO MAIS. TOU DESEXANDO QUE CHEGUE JUNIO PARA TER TEMPO LIBRE OS FINS DE SEMANA, E TAMEN POLA SEMANA, QUE NON DOU FEITO....BUAJJJJJJJJ

BUENO RULAS, HOXE VÉMONOS NO ENSAIO. MOITOS BICOS E ABURIÑOOOOO

marda Bouzas dijo...

Bos días a todas/os:
Quero darvos as gracias polo esforzo que fixéstedes para que o espectáculo de onte saira como saiu, agradecervos todo o traballo e pedirvos perdón polos momentos de xenio,é a tensión e o acojone que teño ante a presión que me pode. Non sei como agradecervos todo, a pesar de que me fixérades chorar como unha tonta, xa lojo me han de chamar a muñeca chochona chorona.... confesarvos que estas semnas non foron as millores pa min e tuven momentos de tirala toalla, pero sinceramente confiaba en todos vos e eso doume forzas para aguantar.GRACIAS.

D'Generoso dijo...

Nada muié! Con un café + biscochón + chupito xa ta! Que somos moi boas de conformar...
De todos xeitos non é que fixéramos ningunha labor titánica... simplemente, entre tantos, a pouco que faga cada un xa é moito. O que pasa é que sí necesitamos a alguén que leve a batuta, e tamos todos tan afeitos a que esa persona seas ti que máis das veces olvidámonos do que pesa a variña esa, así que... as gracias son sólo pa ti, que eres a que primeiro arrima o hombreiro, sacrificando o teu pouco tempo libre e a túa vida personal por facer que Raigañas siga sendo un referente de traballo por e para a cultura na zona, sin pedir nada a cambio e sin flaquear máis das veces.
A homenaxe de onte? En comparación... é coma quen lle da a Hércules un caramelo... entendes? Non hai equidade no intercambio... sólo que con ese caramelo o que se quería era transmitirche moito cariño, moito ánimo e que souberas que non traballas en van... Ás veces é mellor un carameliño que unha gran homenaxe, neverdá?

Un bico moi grande e outro para todas (as que o queira recibire, claro) e ás que non... queredes mellor unhas ceboliñas???

Suelen dijo...

bueno, bueno, bueno, eu con tal de axudar a cambio de que saia todo ben, xa me dou por pagada, en serio, gústame que as cousas saian ben, pero para eso ten que haber unha ou varias persoas que dirixan todo, co cal, a pequena homenaxe que che rendimos o domingo non foi nada comparado co que ti mereces, por aguantarnos e por sacar as forzas de sabe dios onde. Lévalo na sangue e oxalá sexa por moiiitos anos.
Un bico moi moi grande e un ajrú na tua honra.

Por certo, ¿a que casa tocaba ahora de ir tomar o cafe+biscachon? jejejejeje, veña, veña, Cris, ¿era a tua? ¿ou a tua Anxos? temos que retomar os vellos hábitos, éstes non se poden perder...

bicos pa todas

D'Generoso dijo...

Pois... eu se queredes vir á miña... no problem! Isabel tamén se ofrecera... Anxos non se ofreciu, pero ímoslle ire igual e Ana tamén comentara de ir á mansión de "roca molona", pedra cuca u/o "nice stone", jijijiji... ta guai eso de traducir os nombres eh? Así que... se hai voluntarias pa facelo pos... adiante! Se non... eu fágoo sin problema ningún. Deixádeme salir dos exámenes de inglés e despóis... á vosa disposición!
Hala! Un bico pa todas.
Chau!

D'Generoso dijo...

Hola miñas nenas juapas.. que é da vosa vida lojo? Non hai tempo, zolás, ánimo ou cousas pa comentar no blog? Noelia!!! Cambiaremos de afoto? Que é da túa vida muié? Non se che ve o pelo nin nada de nada... eu desde antes de ir pa Ecuador que non te vexo... xa casi que non me acordo nin de como eres, jijijii...
A ver ho! contade aljo! Que así non mola nada eh?
Eu hoxe non vou ó ensaio. Prometéralle a meu sobriño Martín que o iba levar ó concierto de Manu Chao, así que... aló imos. Xa hora non se traumatice ou polo menos non se me emporre, porque paréceme a min que a neblina vai andar por doquier por todo o recinto, jijiji... Que máis? mmm...
Ai si. Onte puxéronme outro ferro nos dentes, do calibre 12, creo. Chega un momento que parece que tamos falando de puntales e non de ortodoncias. Tamén me puxeron unhas gomiñas trenzadas que me teñen en pe a base de Nolotiles e Espidifenes porque as moi p...s tiran que nin os demos. Seica é pa que os dentes de diante se vaian para atrás e así ir tapando os buratos das extraccións... e FUNCIONA, porque á noite xa se me abrira medio rejo ó lado do colmillo dereito. Espero que non sexa desvestir a un santo pa vestir outro... total... que levo dous dias a base de iogures e menos mal que Sofia fixo onte unha tortilla bien tierniña mais unhas croquetiñas pa poder botarlle algo ó corpo. (Sofi, gracias). O viño mais os chupitos mezclados con Eferalgán fixeron o efecto calmante-somnífero que necesitaba. jiji...
Que máis...?
Son as dúas e vinte da tarde. En menos de unha hora espero estar de camiño para a casa. Vou limpar todo canto hai no mundo e planchar todo canto hai no mundo tamén porque mañán toca estudiar para o examen oral de inglés que teño o luns mais para o escrito que teño o dia 2. (shit pa ambolos two, mais pa teacher, dito sea de paso).
Que plans tendes para o fin de semana? Se ta así o tempiño... o que máis presta é arrebolarse no sofá con unha mantiña e unhas boas películas e non salir de ahí todo o fin de semana neverdá? Vaia tronada a de hoxe!!! Disque en Carballo houbo un incendio no tellado dun edificio a causa dun lostrejo que caiu. Espero non encontrarme con ningunha sorpresa ó chegar á casa, porque como teño o tlf. sin batería pois igual hasta o incendio foi no noso edificio e eu aqui, feliz de la vida, sin enterarme de nada.
Bueno bonitiñas... vou acabare por aqui e marcho para a miña casiña.
Kisses para everybody!.

beacarabel dijo...

ola ola!!!
e volvo a escribir xq se me borrou todo o q escribira a ver si me acorda...
Pois contovos que mañan estou de cumple, xa son 26!!!!
Mi madriña que vella vou!!!!Pero mañan a noite na festuqui xa o superarei, jiji
Por certo este finde estou de festa na de miña abuela na Bugalleira q este ano hasta hai orquestas e todo, e hoxe a noite (ainda q o tempo nn se presta moito) disque hai sardiñada e uns diyeis jaus, escribese asi cris?? po oral o mellor vai ben pero pa escrita nn sei eu,jiji
Bueno vou traballare a ver si asi se fai mais cortiña a tarde, que mañan hai q volvere....

Por certo debovos uns cofis e uns cakes polo do cumple, a ver cando, este finde nn pero po q ven.....

Bueno se despide
Beaflower
bikos mil

P.D. Cris moita sorte nos exames ainda que seguro que che salen CHAPÓ.

D'Generoso dijo...

HAPPY BIRTHDAY BEA FLOWER!!!!!!! 26... e dis ti que vas que??? Caa!!!!
O que vas é BELLA. Biutiful de la muerte. Así que...a disfrutar deles, mañán na festa, pasado na resaca e sempre que poidas. E o máis importante... seguir cumplindo neles. E nós que o vexamos, of course!. Do cake, mais do orujo's cream mais da happy celebration xa falaremos, porque non se che perdona eh??? Eu este fin de semana tampouco me vai moi ben, pero para o próximo... non sendo o domingo... tou dispoñible.

Pois nada juapa! Que disfrutes moito do teu dia, que che fagan un pastel bien bonito, que che peguen un bo revolcón de nata e chocolate e que cuuuumplas moooooitos maaaaais!!!!!!!!!!!!

Bicos!!!!!!!!

Suelen dijo...

MOITAS FELICIDADES BEAAAA!!!!! asi que 26 ehhhh........¡¡e de vella nada!!! e ti....oiuuuu.....xa nos encagaremos de que non te olvides de traernos un anaco de tarta e uns chopitos..jejejejeje.....Espero que o pasaras moi ben no cumple, na sardiñada, cos diyeis eses e tamen na casa da avoa da Bugalleira con orquesta incluida.....

Pois na, este finde a verdá e que o pasei moi ben. Tocoulle o turno as festas de Corpus. Inda que o viernes fixo moi mal tempo, o sábado e o domingo quedou un tempo bárbaro...e o sábado houbo unha de xente impresionante...¡nin nas festas do mar! Ahora toca descansar, ¡¡menos mal!! que levo non sei cantos findes que non paro na casa.....creo que hasta San Adrian xa vou servida, porque non creo que vaiamos a Carboeiro, e xa que o domingo 8 toca actuación, pois descansar a gorxa pa que saia unha actuación decente, jejejeje...

Noeee!!!! que tal?? que andas facendo que non tes nin un minutiño pa escribire??? haber, conta, conta.....

Bueno rulas, un bico moi grande pa todasssssss...aburiñoooo

D'Generoso dijo...

Hola!!!

Pois eu pasei todo o fin de semana na casa. O sábado pola mañán: limpeza na leonera. Pola tarde: inglés (ajqueixon jatufeixon¨) O domingo viñeron xantar meus pais. Mal. O bacallau non me saliu ben. Meu irmán xa me decía que non volvía xantar á miña casa. En fin. Co café resarcinme. Puxen bebida a mazo pa escoller así que... penso que, como di a cantarea... unha perna tapa á outra. Pola tarde cafeses varios coa familia e despóis jarta de recoller todo. E outro anaco de inglés.
Su... elogo por que non ides a Carboeiro????
Noelia... cambio de portada pls...
Bea... que tal a celebreixon de japiberdei?
Mar... síntoo polo de onte de teatro. Eu tamén teño o disco duro a rebosar... quedáramos de antes para esa fecha? Non sei onde apuntei as cousas... ando bastante perdida.
Ó resto... que tal todo? Como foi o fin de semana?

Marcho xantare. Bicos!!!

Suelen dijo...

en principio faláramos Ru+eu de non ir porque tamos metidos nunha de jastos que pa que...e daquela pois dixemos que igual este ano pasábamos de ir, ademáis, tamen está ahi o de Ortigueira, e a ese si que queríamos ir...ufffff....todo no saco non colle, xa me gustaría que houbese sitio pa todo....ademáis, o corpiño aille que dar algo de descanso, que levo un mes e medio que non paro, en serio, e necesito descansar, tranquilizarme e que volva todo o seu cauce....outra é que o dia seguinte temos actuación, e como vaia alo non hai quen cante, jejejejeje......

por certo¿que tal os exámenes de english?? vaaaa, seguro que well...of course. Teño o teu pen no bolso desde fai un lote de tempo, ¿faiche falta?

ala, con dios.....un bico pa todas

beacarabel dijo...

ola!!!!
Pois o cumple mais relaxado do q esperaba pero estuvo ben. Asi polo menos o dia seguinte puiden ir a festa e nn dormir todo o dia como a ultima!! jeje deben de ser os anos
E deronme unha chea de regalos preciosos, jeje
xa volos ensinarei
Cris q tal o exame oral???
Ben nn si?
Xa qdaremos pos chopitos e pastelillos, jeje
moitos bikos pra todas

D'Generoso dijo...

Boas!!!
O examen very well. 15 de 20 (que inda non sei moi ben que significa eso nin canto vai valer na nota, pero sona bonito) Ahora hai que preparar o escrito que non sei eu se será tan easy. En fins.
Bea! cando dis que é o dos pasteles e chopitos??? Así que tranquila a festa? Ta claro que hai que celebrar coas Raigañas. Ahí a risa tela asegurada. Calquer cousa menos tranquilidá!

Suu... vinde che... cantos máis mellor... e xa sabes que aló imos todos de probes. Tortilla da casa, un pouco xamonyór, calimocho peleón e eso si... unha boa dosis de cantarea! Ta Emilio practicando moi duramente a de: eu tamén choooorooooo... eu tamén chooooroooo cando non me alumean meu ben... así que... anque non sea máis que pa velo neverdá??? Ó corpo daslle descansiño este fin de semana e así para o seguinte xa tas coma unha rosa!. Hala! jiji...

E as demáis que??? Quen se anima a Carboeiro? Disfrutar dunha boa festiña e erguerse o domingo co ruido do rio e coas raiolas de sol na cara?

Bueno rulas.. por tar aqui escribindo chamuscóuseme a cea mais o xantar de mañán.. pero bueno, hai mortadela na nevera.

Hala mozas. Que durmades ben, qe soñedes cos einyels e que vos levantedes de moi bo ánimo pa afrontar o martes.

Bicos!

Suelen dijo...

holaaaaa!!!! moi liadas debedes de tar pa non escribir nada de nada!!!! bueno, eu tamen ando entre papeles, pero bueno, non queda outra.

Decirvos que este sábado hai sardiñada no forno do forte, coa actuación de Media Ducia, asi que, xa sabedes, a festa está garantizada....supoño que empezara entre as 10,30 ou 11 da noite, mais ou menos. Esperemos que non chova moito....senón.........

Por certo, teño unha proposición que facervos, ¿interésavos presentarvos o festival de runas (ortigueira)? teño as bases conmigo, e a verdá, cumplimolas todas. Inda tamos dentro do plazo. Pensádeo e o viernes falamos, ¿vale?

Veña, un bico grande pa todas......

beacarabel dijo...

HELLO FRIENDS!!!!!
Esto esta bastante morto.....
Bueno aki eu pra convidarvos a uns cafes o caso é en donde...
Podedes o sabado pola tarde, xq si eso qdamos ainda q sexa na bombonera pra tomar uns cofis e uns chopitos de licor de piña (mmmmm), xa q mentres non teña casa propia nn vos podo convidar a vir, jejejeje
Admitense propostas,
Coidense e moitos kisses

beacarabel dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
marda Bouzas dijo...

Ola rulas:
Acabo de escribirvos e perdíuse, merdiña ata eso non me funciona... joer non podo máis, o traballo consúmeme e non respiro... S.O.S, meu Deus sacádeme de aquí. Bea acepto a invitación pro este non podo, calquer outro pro este vou celebrar o aniversario co meu marido que o teño máis abandonado que pa que, pero gardoche a invitación e outro día xa sabes invítasme e así tócame a máis e faime moita falta coller unha lurda, cando me pase este ajobio de traballo hei de arjallar unha cea pa todas e empiparnos hasta decir burradas..... Bueno rulas non sei como vai nada así que pouco podo opinar, jracias por escoitarme os meus lamentos e un bko pa todas.

D'Generoso dijo...

Boas a todas!

Bueno. Se ve que hai marejada a fuerte marejada con ventos de intensidad forte e rachas huracanadas nalgunha fábrica da zona.
Recoméndase amarrar as embarcacións na seguridade de portos QUE VALGAN A PENA. Destacamos como tales o porto FAMILIA, o porto AMIGOS e o porto QUEVOSDENPORCULOATODOS. Como medida alternativa recoméndase vir á clase de pandeireta o viernes, deixar que a carraxe suba polas cordas vocales e saia para fóra e para a tensión abrir comporta de extremidades superiores con destino final ir a estrellarse contra a pandeireta. Se rompe? É igual. Ta o de carballo adorecido por vender pandeiretas.

E non olvidar nunca que traballos podemos ter moitos, pero vidas solo temos unha.

Despóis deste consello que ninguén pediu, añadir tamén que me apunto a chupitos, cafés ou o que se preste, sempre e cando estemos todas pa poder sacarlle a piel a tiras a quen sexa, facer un chiste ou dous de toda a porcallada que nos toque a moral e enchernos de abrazos, achuchóns ou conachadas diversas, sean de origen alcohólico ou visceral. Tanto ten.

Sofía dijo...

Ola!!
Vamos reaparecendo pouco a pouco. Aínda que sen moita inspiración pa escribire. Eso deixollo pa de Generoso, por ejemplo, que dou unha boa mostra de como salir do pociño e rirse un pouco de todo.

Eu teño unha contra oferta... Bea, eu poño o piso, ti unha botelliña de licore.... jajaja!!! Se vos parece, o sábado pola tarde (as que teades, claro), no pisiño... É que ahora xa hai sofás novos. Jijiji!!! Bueno, que, que decides???
Espero respuestas
Bicos

D'Generoso dijo...

Eu si! aparco os libros de inglés un cachiño e vou. Se cadra despóis da velada vou falando nesa lingua para a casa sin necesidá de ir á escola de idiomas nin pasar por exámenes nin nada!.

beacarabel dijo...

ola!!!! Vale eu levo os licorciños e os pasteliños!!!
Sofi vasme ter q dicir onde é o "pisiño" xq nn teño nin pajolera.. e gracias por ofrecelo.
Mar cando volvas de celebrar o teu aniversario co teu maridiño abandonado, organizamos unha cea-borrachera pra liberar tensions varias de todo o persoal, jeje
Qn se apunta pro sabado???
Sofi -- si
Cris -- si (escapada do ingles)
mar -- no (celebration for aniversation)
bea -- siiiiiiiii
suelen -- ??
anxos -- ??
bego -- ??
susana martiño -- ??
......... -- ???
Maña en pandereta comentadelo e mandadesme sms pra ir comprar os pasteliños o sabado pola mañan, ok?
bikos

Suelen dijo...

olaaa, pois eu non sei, a verdá e que o sábado xa tiña outros plans, pero depende de como me saian pois tamen me apunto ós chopitos+pasteles, jejejejeje

marda Bouzas dijo...

OOOla:
Por fins Viernes..... que justo,meu Deus. Teño unhas janas adorecidas de marchar pa casa, entre o cansancio,o sono e a fojaxe de ser viernes... vamos teño unha fiebre que pa que.Gracias Cris polo consello, a verdá é que a teoría seina po lojo levala á practica é o máis complicado, que vos vou contar que non sepades. Creo que vou comprar un saco deses de boxeo pa chejar á casa e desafojarme contra el, cada día poñereille a foto duns dos que están a joder a marrana, aínda que esta semana moito me doraron a píldora, claro que non me cola porque despois de dúas semanas facendo unha campaña de boicoteo.... coma que no.
Bueno mañá fajo 5 anos de casada, meu Deus canto tempo ajuantándome o pobre rapas... tenos ben postos seino eu.A verdá é que cando recordo aquel día énchenseme os ollos de bágoas.... de felicidade, porque foi... fixéstedes que fóra.... simplmente INOLVIDABE, Moitas jracias.
Sinto non poder ir ós chopitos, jo a verdá é que me justaría tar nos dous lado á ves, sonche así, que lle vou facer, pero por favor prometédeme que outro día quedamos todas,todas, vale? non sei... cea, ou chopitos, ou comida, ou calquera cousa Che! jiji. POr certo na lista que puxeches Bea, falta Rosario, e Susana de Martiño tamén ten plans esta finde. Bueno loquiñas das ferreñas a aljunhas véxovos oxe (que por certo imos de cea coas de baile de adultos e as de pandeireta de adultos e teatro, guai).
Ola a vere, eu ca miña manía de orjanizar... jiji e se orjanizamos unha fecha pa quedar todas: que vos parece si imos de comida o sábado 28 de junio (e que antes en ppio vou facelo Camiño de Santiajo), imos comer a aljún sitio económico polo da crise, e facemos sobremesa enjanchando con cho`pitos, qué vos parece JOHN?
Bkos e apertas pa toas.

beacarabel dijo...

olaaaaaaa!!!!!
pois o final vai ter plans todo o mundo e imolo ter q deixar pra outro dia, asi q vos diredes....
Mar, moitissssssssssmas felicitacions por eses cinco aniños aturandovos mutuamente, jiji
e a min o do 28 pareceme xenial!!!
comijo conta e tamen pra organizalo claro....
bikos pra todas

ah xa sei q falta rosario, e noelia e mais.....
por eso puxen puntiños suspensivos, jiji

e q pra nombrar a todas.....

beacarabel dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.