jueves, 23 de abril de 2009

A importancia de ensinalas dende pequenas



A nosa canteira vén pisando forte. Se ben non facemos máis que traer nenas para o relevo de Raigañas, éstas xa van aprendendo dende pequenas os valores e sacrificios de pertencer a tan sigular grupo. Como unha imaxe vale máis ca mil palabras, aquí vos deixo a Noa, aprendendo directamente da súa mentora, unha das tradicións máis antiguas desta formación. (Próxima lección: como servir un gin-tonic sin empapar a ninguén no intento)

6 comentarios:

Suelen dijo...

jajajajajajaja!!!!! moi bo, si señor, así me justa, hai que educalas desde a cuna.....a verdá e que Noa miraba pa ver si lle quedaba algo pa ela, pero despois comprobou que o chopito quedou baleiro de todo......en fins, que pa outra sería.....

Bueno, por fin é viernes.....hoxe a noite teño visita na casa, véñennos a traer un regalo pa Mariña, jejejejejeje......
Esta mañán casi non veño traballar, empezoume un dolor no abdomen que casi non me levanto, pero foi pasando e pasando e quedouse en nada, asi que, aqui tou, sentada da ofis.....

¿xa tendes todo listo pa mañán? jooooo, vai chover outra vez coma o ano pasado, ¡¡¡vaia merdiña de tempo che......!!!

Bueno rulas, si non nos vemos espero que mañan saia todo moi ben, que haxa mooooita xente e que se acabe toda a comida, bebida e demáis. Todas/os a bailar ata esgotarse e xa me contaredes que tal foi. Un bico moi grande e a por todas............

D'Generoso dijo...

Susi!!!! Nacerá este finde ou non nacerá? Aissss.... que emoción!!!

Mañán malo será... tamén o ano pasado o dia estaba feo de verdá e ó final quedouse unha noite bárbara... e independientemente do dia que fixo a xente veu igual. Ojalá este ano sea así tamén, porque se non inda nos habemos empachar con tantos callos!.

Bueno, fixen un kit-kat pa escribir pero xa me poño outra vez ó choio. Susi! Avisa se hai novedades eh??? Ó resto espero vervos á noite.

Bicos!

Suelen dijo...

Hola rulas, ¿que tal estades despois dun finde de resaca?

Antes de nada quero felicitar a Noe....¡¡¡FELICIDADES NOELIA!! hoxe é o teu día.....espero que o pases moi moi ben e que cumplas mooooooooitos mais, (e que eu o poida ver, claro, jejejejej)

Bueno, e despois disto, ¿que tal a foliada? estivéronme comentando que non houbo tanta xente coma o ano pasado....jooooo, que peniña che.....bueno, xa me contaredes que tal foi todo.......

Ala, un bico rulas, teño que seguir choiando, non teño tempo nin pa respirar....buajjjjjjj

Anónimo dijo...

Hola! Antes bde nada quero darlle as gracias a todas as que me felicitaron polo meu cumple, e que teño o tlf medio escarallado e non me finciona ben.
Pois bueno, espero q todas esteades ben.
Susi, q tal te encontras? Espero que cando sea saia todo ben e que sea pouco tempo. Moitos bicos a TODAS.
Noe do Manco

marda Bouzas dijo...

Ola Raigañas queridas:
Primeiro tamén quero felicitar á benjamina do grupo, que non á pequena do jrupo. Eso que cumplas moitos máis e non perdas a alejría nin o humor, nin a energía,nin... o xenio, que ás veces é bo telo, que carai... Espero que te atopes ben "Laura Croft".Un bko.
Susi!!!!!! aínda traballando? ta claro que as raigañas somos duras coma croios eh! ajuantamos ata a última contracción ó pé do cañón.. miña nai querida.. bueno supoño que tarás apunto, puntito.... debe tar MAriña en posición de despegue dicindo:" Jolines miña mamá non para de traballar, a que me espera cando sea jrande"Bueno cando sea que sea unha hora curta e sin moito mal.Un bko.
´Carme, carme, "voi" a tener que emborracharmeeee, que tal mulleriña? ala que xa queda pouco e xa tas de volta na terriña, 1 mes. Bkos ós tres.
Ó resto xa nos vimos na Foliada, que bueno é certo que este año non houbo tanta xente coma o ano pasado pero eu creo que a tónica vai ser a deste ano e os anteriores, o ano pasado foi unha excepción que nos levou a engaño, pero bueno unhas veces gáñase e outras pérdese.O que é certo é que atalora hai foliadas, seráns, ruadas, fiadas, por doquier e os da farándula cánsanse de ir a todas, home bene é certo que en Bergantiños ta a nosa solo, pero a pesar de que Bergantiños foi unha zona de moita riqueza musical, a miña humilde opinión é que FOI, sí pero os que estamos herdando esa riqueza nada temos que ver cos nosos vellos, que onde había festa alí estaban eles, "os tempos cambiaron miñas fillas". En fin o conto é que os que estábamos pasámolo ben,polo menos houbo risas, cantareas, bailes e moito alcol tamén.De feito éran as 7 da mañá e aínda había festuqui.Eso é o que importa o bo rollo, o bo humor e a boa música que desde lojo tamén a houbo. ASí que un Aturuxo pola Foliada de Raigañas.
Un bikazo a todas e coidado coa Gripe do cochino.......

D'Generoso dijo...

Cumpleanos feliz, cumpleanos feliz, desexámosche todaaaassss... cumpleanos feliiiiiz!!!!!! MOITAS FELICIDADES NOELIA! Que cumplas moitos máis, e nós que o vexamos, e que brindemos por eso e por outras miles de cousas, que non será por excusas pa brindar... que che dean moitos regaliños, que non che tiren moito das orellas, aínda que para ese número de tiróns case nin o sintes, que teñas un moi bo dia e xa sabes, ó que se lle ocurra j%d%rch% lárgaslle unhas %sti%s! (é broma) Moitos milleiros de bicos e disfruta do teu dia.

Susi!!! Elojo inda tas choiando???? Ai meu deus... esa rapaza é terca eh? Non quere salir... Non me extraña... pensará ela que mellor salir cando faga bo tempo. Fai ben.

Bueno churras, eu tamén sigo choiando. Que teñades un bo dia e unha boa semana. Bicos forever to everybody!