martes, 12 de mayo de 2009

A nosa Bego do Manso xa é maior de edá.......



Chi,Chi... a nosa Bego cumple hoxe maioría de edá.... nin máis nin menos que os 18 aniños, por cierto moi ben lovados... e ademáis cunha filla priciosa. Estas de Raigañas sacan unhas "crías" moi feitiñas e moi, moi listas,neverdá? E a mamá ... que decides da mamá.. vamos unha beleza... que glamour... que saber estar,que sombreiro... que se aparte a Carla Bruni de diante.. ¡bue, bue, bue, buenas tardes!.
Feliz cumpreanos comadre.

19 comentarios:

D'Generoso dijo...

Moitísimas felicidades ghuapa!!! Que cumplas moitos máis e nós ó teu carón celebrándoo ó máis enxebre e puro estilo Raigañas...
Que ben che sentan os 18 cajiná!
Un feixe de bicos e unha morea de apertas, para que neste dia tan PRICIOSU de primavera que vai reverdecer os bosques de cuentos, teñas na boca ese sorriso que é a túa seña de identidá.
FELICIDADES!!!!!

beacarabel dijo...

MOITAS FELICIDADES BEGOOO!!!!!!!!!!!!!!! QUE FOTO MAIS BONITAAAA!!!!!
A VERDADE E Q OS 18 SENTANCHE MARAVILLOSAMENTE BENNNN!!!!!!
QUE TEÑAS UN MOI BO DIA!!!!!!!!!!!
(OU O Q KEDA DEL)
BKS

anxos dijo...

Hola¡¡
Felicidades a nosa mami, que xa pode vir de copas con nos (xa ten 18,sssssss¡¡¡¡)FELICIDADES BEGO¡¡¡
Anxos.

Anónimo dijo...

Felicidades Bego!

Pois si que che sentan be, sisi,moi ben. Que pases un moi bo dia e que o celebres a tope. Moitos bicos corazon. Carmen

Sofía dijo...

Moitas felicidades!!!!
Así da justo, cada ano mellor. Os 18 séntache moi pero que moi ben.
Está claro que maio é un bo mes, Bego, Mariña, Asier (media familia de Mar), Lucas, meu irmán..... Os papás ó acabar o vran querían festexalo e aquí están as probas. Ademais vaia muestrario.... porque son todos/as (como diría aljunha) preciosusssss!!!! jajaja!!
O dito, Bego, moitas felicidades, hoxe espero que tiveras un bo día. O finde esperámoste pa tomari uns viñiños e celebralo todas xuntas, que xa tarda.

Bicos.

Anónimo dijo...

Moitas felicidades Bego!! Con un dia de retraso, pero... Sigue asi de cachonda e con ese humor, porque eres maravillosa. Moitos bicos.
Noe do Manco

Suelen dijo...

MOITAS FELICIDADES BEGO!!! van algo atrasadas, pero mais vale tarde ca nunca.....ahora, ca maioría de idade xa podes facer un lote de cousas...jejejejejeje....

e as demáis ¿que tal vos vai? eu moi ben, feliz, cansada pero feliz....Mariña pórtase moi ben, comer e durmir, vaia choio.....

Este domingo espero poder irvos ver o Couto, que por certo, ¿a que hora é a actuación?

Carmen, moitas gracias, ti xa sabes por qué.....eres a persona mais detallista que coñezo....un bico para os tres, que ben o merecedes.......

Pas demáis, espero vervos moi pronto, un bico moi moi moi grande e non cambiedes nunca.....

marda Bouzas dijo...

OOOOOla Malvelas daquí e dacolá:
POr partes:
Alégrome Susi que xa estés na casiña coa túa nena,ajora é complicado contactar contigo porque hai unha minchiña que require toda a túa atención e así ten que ser.Un bikazo pa ti e o papá e un achuchonciño pa esa "cousiña bonita".
Bego, comadre,tas coma pa parar o tren que dijo tren para parar o AVE ese que aljún día vai chejar a Galisia. A ver se po finde tomamos uns chopitos polo cumple e polos condanados implantes eses... un bko pat ti e pa miña afillada.
Carme, menos mal que te temos ahí aínda que estés a 600 Km, témoste sempre ó ladiño,que si flores, que si chamadas, que si escribes no blog, que si...... en fin que eres un encanto, outro bko para os tres de Sestao.
Cris, toc, toc, quen anda aí? onde te metes, tas liá? a ver mullé tell me, me cjo nunraio que temos que practicar o English que teño o exame o mismo día ca ti, my god. Outro bko pa you.
Sofi, vaia paliza che dei oxe meu deus, moitas jracias por todo rula. Un muáaaaaa jrande.
Prima acolá como che vai, planchaches moito? eu nada de nada, vou esperar a ver se se plancha sola... ó millor vaite ti a saber. Un bko.
Rosarika cu de kika, que tal? ó final deches arrancado a Carmeletaina do parque? mira que é independetente esa cativa, a parte de lista coma un allo. Un bko pos tres de Bandeira.
Anxos, qué contas? xa fai que nonfalas de Griso, tesme preocupada eh! sabes qué, Leitsreigos aínda cerrou o finde semana pasado, a temporada máis larga de skí, que guai, tuven vendo as fotos e que guai verdá...... outro bko
Noe,noe, cómo che foi na boda? casaron? mira que tes bodas ti eh, entre bodorrios e churrascás non das feito. Outro bko
OU bella Actriz que fas? a ver se pa próxima ves tomalo coffee, que non é por nada pero fixen un quieque con fresas que tiña opción de comelo na man ou ben untalo nuha tostada, pa aljo me tiña que servir o traballar en I+D, ou que? Outro bko.
Buenoooo hoxe houbo bkos pa todas non vos acostumbredes, é un estado de ánimo...en fins a primavera que me volve conera....
Axenda:
As que poidades vide ensaiar o venres ás 8.30 co grupo de baile
A actuación o domingo é as 5 da tarde na fundación POndal, ó lado da igrexa, pretiño da casa dos Veciños ( esto sobre todo é información pa SUsi).
Se tendes roupa na casa traédea porfi.
ESto es to, esto es to, esto es todo amigas.

Anónimo dijo...

Hola rapazas
pois a verda e q a boda tuvo ben, pero eu acabei mal. E tan mal q aora non me levanto da jripe q teño. Espero q non sea a do cocho!!! jaja Moitos bicos pa todas. Por certo, como siga asi non creo q poida ir o couto, nin mañan o ensaio.
Noe do Manco

anxos dijo...

Quen é a vella actriz?

anxos dijo...

perdon, bella actriz?

D'Generoso dijo...

Hello people in the night! Ando bastante liada si... teño moitísimo choio atrasado de cando anduven polas Américas e na casa teño un carro de cousas por facer e teño que programarme pa estudiar inglés e xa non me queda roupa no armario porque ta toda pa planchar e claro, como no medio de todo eso me tomo o meu tempiño pa cafeses, ceas, xantares e demáis familia pos... TI DIRÁS! En fins... que eu tampouco sei quen é a Bella Actriz da que fala María del Mar de las trenzas verdes ás veces azuladas dos bosques de cuentos de frutas de invierno...
Eu vou ó ensaio, e tamén ó brindis de Begoña (se o hai) e tamén a ver a Marful e tamén ó concerto do sábado á noite e tamén á actuación, of course... Teño a garganta tocada, ando con algo de ronquera pero malo será que de aqui ó domingo non vaia pasando. Noelia!! Elojo fotes moi escotada muié? Eu sólo vin unha foto, de medio pescozo para arriba, e ibas divina de la muerte... pero claro, a flu non entende de divinidades e se che toca... tocouche! Be water my friend!
Susi!!! E que tal lojo muié??? Na casiña con Mariña... aaaai... xa nada volve ser coma antes! A ver se che paso as fotos (a ver se me acordo de pedirlle o pen(e)drive a Sofi) Tas recuperada xa 100% pa vir vernos ó Couto e, se me apuras, inda botarlle unha ó sacho?
Sofi!! Cando acabas co curso ese de galegoadministrativononhaidiosqueoentenda?? Era boa cousa retomar os venres gastronómico-culturais... Aínda que, pensandoo mellor, se te fixas ben e tal... era boa cousa que tamén eu parase un pouco ata pasar o exame de inglés... que tou máis Green ca God! Claro que, se Mar se presta... tamén podemos deixar de lado os venres gastronómico-culturais de ladete e darlle paso ós venres gastronómico-bilingües... Hai que estudialo.
Sabedes que? Hoxe tirei a casa pola ventana e fun á Salsa e comprei dous pantalóns PRICIOSUS! Eu pensei que solamente tiñan pantalóns dos que arrechan o cu, pero entrei por curiosidá alí no dolche porque vin que tiñan camisetas moi chuliñas, e unha cousa foime levando á outra e descubrín (con axuda do dependiente, claro) que non só teñen pantalóns de cu arrecho, porque claro, a onde iría parar, pa poñer chepa o tempo dirá, pero en fins, que me vou polas pólas... probei dous (PRICIOSUS) e non me puiden resistire... Un deles é tipo coma aquel que anduven buscando o vran pasado (lembrades Mar / Sofi? blanco, acampanado, con pinzas diante?) Pois eso, parecido pero en vaquero. O rapaz andaba vestíndome cual maniquí con camisetas, cinturóns anchos, etc... bueno, ó máximo. Teño que volver outro dia con unha libreta pa tomar apuntes.
En fins... teño fame! Home... as 9 da noite... bue bue bue! Vou preparar algo pra levar ós dentes, que mañán toca revisión e se cadra teño que pasar a iogures e leite con galletas desfeitas. Bueno bonitas priciosuas! Que teñades unha noite merevillosa e un viernes ó máximo que xa nos vemos á noite se God wants e xa lle botamos uns ajrús e unhas risiñas vale?
Kisses for everybody!

beacarabel dijo...

A srta. Bella Actriz son euuuuuu!!!! jajajajaja
e q fernando chamabame asi en clase de baile de beatriz.... bella actriz.... en fins cousas del, jajajaja
moitossss bks a todassssss!!!!!!!!!

marda Bouzas dijo...

Ola Malvelas:

Como andamos á mitá da semana? Parece que Lorenzo quere entrar nas nosas vidas, que guai,que entre que o estamos esperando coas... abertas.
A ver vou ó jran que teño pouco tempo, este sábado hai xuntanza de malvelas para cear. O sitio está por concretar pero o venres xa se da unha distinción....(vai ser nunha casa de aljunha)
Precisamos sabere cantas malvelas van vir porque temos que repartire o que traia cada unha (comida e bebida, que así foi o trato).
Daquela, por favores precisamos confirmación de asistencia ó evento e que podedes ou queredes aportar de coma ou beba.
Ala aburiño a todas as de aquí e as de acolá e bkos pa toas: jrandes e pequenas e pequeniñas.

Suelen dijo...

Hola, ¿que tal? pois eu non sabía nada desa cea, co cal non contedes conmigo. Espero que o pasedes moi ben e non vos pasedes cos chopitos, que vos conozco...jejejeje

Pois nada, eu por aqui con pouco que contar. Mariña come e dorme, non da moito traballo, inda que xa ta despertando e tócalle baño, que xa vai sendo horiña.....

Noutro momento sigo contandovos cousas...un bico pa todas

Anónimo dijo...

AINDA QUE MAIS TARDE QUE NUNCA, FELICIDADES BEGO, XA QUE É A PRIMEIRA VEZ NA MIÑA VIDA, QUE SEI CANDO E O TEU CUMPLEANOS.

FELICIDADES O RESTO DE RAIGAÑAS, E SEGUIDE ASI, TAN ANIMOSAS, LOITADORAS E CON GANAS DE SACAR OUTRO DISCO MAIS PARA ADIANTE.BICOS A TODAS MENOS AS CASADAS.

marda Bouzas dijo...

Eiiii.... ás casadas porque non? me cajo nun raio eh! que bastante temos con tar casadas como para que nos despreciedes así..... Anónimo Idéntifícate......

marda Bouzas dijo...

SUSIIIII..... que tal esa Mariña e que tal esa mamá. O da cea foi unha destas que orjanizamos así de improvisao....ti non te preocupes que imos mfacer máis e beno sabe Dios que ás próximas ves ti e MAriña coa teta colgada e todo.Vale? así que ti coidadte, descansa que bastante tes con esa preciosidade de cativiña, pa comela a bicos e eso que eu nin son bikona nin rapaceira pero.... pois nada solete, un bikazo moi forte.

Anxos dijo...

Hooooola¡¡¡
Destesvos de conta que me mandou bicos un anónimo? Bueno, me lo flipo¡