jueves, 30 de julio de 2009

Maioría de idade da nosa Anxos





Aló polas terras maravillosas de Cerqueda...... ,concretamente nos Resíos,tal día coma hoxe naceu fai 20 anos esta rapaza de ollos oscuros, pelo encrespado e negro e un corpo que quita o hipo.... Ela dende " pequena" sentiu inquedanza por manter a nosa tradición e cultura musical,de Ángel de Charlie pasou a ser unha cantareira e pandereteira de recoñecido prestixio galego..... ademáis é unha fervente defensora dos animais e se non que llo pregunten a Criso...... e tamén unha namorada dos nenos ... O seu carácter divertido e pacienzudo confírelle unha extraordinaria personalidade a cal esperamos que non cambies.... Para ti Anxos un forte abrazo e moitos bicos das Raigañas. ¡Feliz Cumpreanos !
O millor é o que nos espera o próximo sábado 8 de agosto..... "que tiemble el mundo"....... empeza a conta atrás para o evento........SORPRESA!

8 comentarios:

Sofía dijo...

FELICIDADES!!!!!!!!!!!!!!
Así da justo que pasen os anos! "Que ben che queda, hai que ben che está!" (como di a canción)
A maioría de idade séntache moi pero que moi ben. Hoxe toca felicitarte. E o 8 toca FIESTA!!!!! Ide preparando os motores para a cita do sábado que ven. SORPRESA!!!!!!!!!!
Pero de todas formas mañán haberá que tomar aljo despois do ensaio pa celebralo, non???? Como aperitivo do sábado que ven. Que decides????

D'Generoso dijo...

Un milleiro de felicidades e parabéns para esta nosa compañeiriña que, coma o bo viño, só pode mellorar cos anos. Sigue así rapariga!
Moitos bicos.

Anónimo dijo...

Moitisimas felicidades Anxos!!! que sigas asi de ben e nos q o vexamos... Bicos a todas.
Noe do Manco

Anónimo dijo...

Moitas felicidades Anxos!Q cumplas moitos mais e q nos o poidamos ver , como se acostmbra a decir.Pasadeo moi ben o sabado q ven e disfrutade a tope. E ti corazonciño, non cambies nunca, o mundo se ti non foses asi, seria moi aburrido. Moitos biquiños. Carmen e Noa.

beacarabel dijo...

moitisssssmassss felicidades atrasadassssss!!!!!!!

marda Bouzas dijo...

Bos días a tódalas malvelas e malvelos.....
Xa queda menos para o evento..... a conta atrás comenza....3,2....
Apartarse de diante todos que ahí vaaaaaaaamos..............IBIZA NOS ESPERAAAAAAAA.


PD.: bikos para as de Sestao.

rosarikqdkik dijo...

moitas felicidades miña nena juapa da Curuña,miña flor morena dos Resíos,miña Sabrina Duncan (non dun can )que cumplas moitos mais e que os sijas levando así tan ben e non te apenes corazón que o bonito de todo esto é podelos cumplir e poder dicir "mira que patas de jallo de pelea me saliron".
T eño que dicir que estou un pouco celosa eh, porque acordádesvos de todos os cumples e o meu pasou sin pena nin jloria.Bueno chamaquiñas bicos pa todas en especial pa Sestao.

rosarikqdkik dijo...

moitas felicidades miña nena juapa da Curuña,miña flor morena dos Resíos,miña Sabrina Duncan (non dun can )que cumplas moitos mais e que os sijas levando así tan ben e non te apenes corazón que o bonito de todo esto é podelos cumplir e poder dicir "mira que patas de jallo de pelea me saliron".
T eño que dicir que estou un pouco celosa eh, porque acordádesvos de todos os cumples e o meu pasou sin pena nin jloria.Bueno chamaquiñas bicos pa todas en especial pa Sestao.