miércoles, 28 de enero de 2009

FESTA FLAMENCA!


A cita será o próximo Domingo dia 1 de Febreiro. Restaurante A Cunca.

A hora de chegada está sin confirmar, a de salida dependerá de cando nos boten fóra do restaurante.

Para acudir ó evento requírese o seguinte:
*Roupa dos domingos
*Pelos e cabelos ben peiteados
*Sonrisa de orella a orella
*Fame nejra
*Moita sede.

O comité de prevención pasará revista o venres á noite despóis do ensaio de pandeireta. Farase unha cata parcial u/o total dos viños dependendo da calidade da colleita e da denominación de orixe seleccionada. Tamén se catarán as tostas e outras viandas para asegurar o total éxito da reunión. Para apuntarse ó comité de prevención, non hai máis que decilo antes de que remate o ensaio.
Bicos!

14 comentarios:

marda Bouzas dijo...

Boas Malvelas:
Comida commemorativa do ALALÁ, das cantareiras Raigañas

Completando o dito pola metreCristina del Bosque.... del bosque de cuentos, infórmovos do seguinte:
A hora da comida será ás 14.00-14.15, o cal non quita de ir catar un viño ou dous a outro sitio e despois deixar caelo cú na Cunca, ou ben deixar caelo cú alí no sitio e punto, a justo de consumidoras.Hora de saída sen concretar, no meu caso a poder ser antes das 8 da mañá do luns porque teño que ir traballar e polo menos cambiala braja, polo menos.
Ben ajora o máis importante: A COMIDA: Tuven a ben como MAR de Uy..qen anda aí,falar con Oscar da Cunca e pechar un precio, pódese cambiar sen poblema, faltaría máis. O tema é que por menos de 40 euros non lle compensaba co cal ofrécenos por 45 euros o seguinte.
-Suculentas almejas
-Brochetas de vieiras con marisco
-Entrecote
-postre, chopitos, viño, etc.
En principio díxenlle que sí pero que se había cambios que xa lle avisábamos na cata dos viños do venres. Así que calquer reclamación, alegación, proposición, negación,preposición, suposición, presunción, canción, ou o que sexa´acabado en -on, Ó COMITÉ DE PREVENCIÓN Ó CAL, SE NON HAI NOVEDÁ ME APUNTO DE CABEZAS.
bkos a lotes.

D'Generoso dijo...

Fáiseme a boca kas de laranxa... Por min prefeuto. Puidécheslle decir que nos fixera unha probiña para o comité do venres, pois de tanto cantar imos aparecer alí coa garganta máis ben seca e o píloro pedindo clemencia.

D'Generoso dijo...

Fáiseme a boca kas de laranxa... Por min prefeuto. Puidécheslle decir que nos fixera unha probiña para o comité do venres, pois de tanto cantar imos aparecer alí coa garganta máis ben seca e o píloro pedindo clemencia.

Sofía dijo...

"Faiseme a boca kas laranxa..."?????? Vaia maneira de chamarlle?????
Máis ben a cata do viernes parece este menú degustación que lle fan as parexas de repoliños cando van polo restaurante cerrar precio e menú po casamento. Dijo eu, vamos, que desas cousas (entre moitas outras) non teño o placer (nin janas).
Bueno, ó tema, que por min tamén perfeuto. O entrecote como lle saia a mitá de ben que a última ves na de Cristiniña de Generoso, non vai ter desperdicio.
Ah, e xa que da última reunión jolgorrio (véase na casa de Mar) a min leváronme (e menos mal) este domingo me parece que levo eu o coche. Non vai ser que o luns a bailarina flamenca da foto sea outra. As que tades emijradas pola parte de Carballo que se queiran apuntar, xa sabedes.
E por certo, queredes saber que todas as semanas me poño como objetivo ensaiar aljo, e NON HAI MANEIRA!!!!! VIVA A LORACHANERÍA!!! Como alumna non teño precio. Caaa!!!!

Sofía dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
D'Generoso dijo...

Eu xa sabes que m'apunto a ir contijo coraçâo, anque nestas ocasións quen leve o coche é totalmente irrelevante. O que importa é a ver quen o trae de volta!
Necesito clases intensivas de photoshop... porque esa bailaora flamenca íballe a algunha que nin pintado, si señor! jiji... e mais ideas que hai, pero como non hai dominio da ferramenta pois haise que aguantar. Aclarar que, cando digo ferramenta, refírome única e exclusivamente ó photoshop, que xa vexo a algunha querendo saltar á iugular.
Canto falta para o venres che...!

marda Bouzas dijo...

jelou jerls:
Que dominio ten a MAr uy...quen anda aí. Quero estudiar injlés pro non hai maneira.Caaa... ten razón a avoa de Rosario, tantos anos co injlés e non dou aprendidoo, que razón che ten, tou ata o cara..o, ata alí arriba, ata os fuciños don inglés este home, que o poden, que o corten, que.... en fins xa me fun polas pólas Ramón.
Son as 11 e 13 da noite unha mnos nas Canarias, e tampouco ensaieiiiiii.... pero bueno se imos ir de xira a Ribadeo imos ter que poñernos as pilas un pouco eh, que imoslle cobrar por cantar, qu por encantadoras e juapas (unhas máis ca outras) disque non nos pajan cheee! eu son a primeira en que mas teño que poñer porque ná de ná (este é o parrafo serio)
Sabedes que comprei un pantalón de cú arrichado, non sei cando, e oxe púxeno e quedábame como unha patada cun zoco no cú, nada que aló me arranco pa tenda edíjolle ó rapas dos arrichados que me de outra talla menor ( é que tiña unha42 e sobrábanme pinzas nas cachas, pese a que cachas hai), pois o tipo era portujés e nadiña tu, tráeme un cento de pantalóns doutros modelos e póñome a probar e todos mal de mal, miro as tallas e derame a 44, nai que o fixo, eu xa sudaba, despois de que ata me viu en brajas o tipo porque tuvome traendo pantalóns a lo menos 1 hora, por finsss acertei con un, coma o teu Sofi o clariño,menos mal. Pois antes de ir á tenda da Salsa do cono, viña do láse da con..., en fins xa entendedes, unha chica nova, faladora máis ca min de Carral, e vai e resulta qie é íntima da irm´de Carmiña do baile, que tamén viviu conmijo, outra mpostra máis de que O MUNDO É UN PANO CHEO DE MOCOS , as veces.
Ala chicas do kas, navegantas da noite, ata mañá. Por cierto a ver o resto se escribe eh, que cando tocaba contar cursiladas e ñoñadas todas vos apuntábades e ajora....

Suelen dijo...

Hola rapazas!!!! bos días pa todas.....encántame o menú degustación ¡¡ó máximo!!, xa se me tan poñendo os dentes larjos con sólo pensalo..mmmmmmm. Por certo, eu tamén levo coche, ¡¡¡que raro!! asi que, si algunha quere subir conmigo que me avise, mañan de todas formas xa falamos habere en donde que damos e a que hora....

Esta semana non me da pasado....inda é xoves...onte a noite quixen ir andar e nin jota....chovía que daba medo....¡¡¡fuck!!! haber si hoxe teño mais sorte e podo ir facer uns larjos.....

¿¿Bego, que tal vas?? espero que millor,....¿e as demais que tal?

veña, ata mañán parrulas......vou haber si traballo un pouco, que inda empeza o día......

D'Generoso dijo...

Ou Mería del Mar de las trenzas verdes e ás veces azuladas... Ó final non sei se compraches un portujés azul clariño coma o de Sofía, un pantalón co cu en salsa arrichado por unha patada dun zoco, ou unha de Carral faladora amija de Carmiña de cu arrichado e depilada con láser da talla 44...
A ti o que che fai falla son unhas vacacións! Pódoche recomendar un bosque de cuentos merevilloso pra desconectar uns dias, jajajaja!
XA É XOVES!!!!!
Su!!! Hai dúas semanas que non te vexo e, ó ritmo de crecemento que leva Mariña, xa seguro que non te hei ver detrás da barriga.
Sofi! Como vai a semana? Vai facendo callo na alma ó ver de tantas pecunias alleas? Hai que preguntar onde haberá alguén que fabrique unha "cota de malla contra la desdicha" como di a canción de Sabina de cuyo nombre non me acuerdo.
Bueno miñas meninhas... que teñades un bo dia e unha boa noite e mañán, dios mediante, vémonos.
Bicos!

Anónimo dijo...

Bueno, bueno, bueno......Que ben vos coidades, eu tamen me apuntaria o menu ese, pero vai ser q me queda un pouco fora de man.Mar, digoche o mismo que Cristina, o final non me enterei moi ben de como che queda o pantalon, pero seguro que ben, non hai duda. Susi, como vai esa barrigola? seguro q ben, aproveita e q te mimen moito, q despois cambiache moito a cousa.
Un bico grande, grande pa Begoña, que espero que xa te encontres moito mellor, e que o animo se vai restablecendo pouco a pouco.
Moitos bicos e apertas pa todas, disfrutade da compañia e coidado co temporal, que parece que ameaza con volver. Que psedes bo dia.CARMEN

marda Bouzas dijo...

Ola ruliñas:
Ola Carmiña, que tal estás, son unha lorchana e sempre penso en chamarte pro ....nada mullé son un desastre. Espero que estedes ben os tres e tende coidado co ventoo que en menos de nada deixa a un co peinado patrás tipo o puma.bkos a mares por tres.
A ver o pantalón.... eu que sei.. ó final ajobieime naquel curruncho e xa non rexía en min mesma, tuven a punto de coller ó portujes, que por certo ría sejido, maldita a jracia que me facía a min... ajora que recordo ría moito despois de verme en brajas.... había de ser eso, cono que o fixo.... pois o pantalón dentro do que é o animal que o leva pois mira queda, que o pantalón tampouco fai milajriños eh! E perdoade porque onte quería contar tantas cousas que ó final, coma sempre, atrapalleime toda e nin jota, non fixemos nada, non dou calmado, a miña cabeza vai máis rápido ca boca, que diolo paje tamén lle cheja, e daquela non dou feito non me extraña qe non entendades nada, ó final fixen unha salsa co pantalón co portujés e co láser en Carral... ai, ai, homes.
Bueno espero vervos a todas mañá, bueno Carmiña a ti no n pero coma se estiveras. E de comida non te preocupes, ti cando veñas, arjallamos outra e punto, que comer hai que comer e en calquer momento montamos outra, ti avisa que o conto xa o amñamos nós. Susi, mañá poderás tocala pandeira? mira que eso vai pa diante e MAriña ijual se cabrea. Anxos, como vai o wuapu da casa e ti qué firmaches moitos tógrafos pola rúa despois desa imaxe no ximnasio tan excitante? Noelia, a desaparecida, bueno e mira que inventa a xente eh, e non me dixeron que se nos casaba este vran, bueno, beuno, buenas tardes.
Rosarika, a ver se te conectas dende a bandeira, bkos a Carme e a Toño. Prima acoláe , a ver que...conta aljo , si...si..., tou pensando en facer un book de fotos no camiño este dos paxáros e dos 5 minutos, apúntaste?
Begoñita, contijo xa falo máis pero muller... anímate a escribir e cóntanos a experiencia en primeira persoa da operancia.
Cris e Sofi, quedouvos claro o do pantalón? bueno non me queda como a Sofía pero que se lle vai facer, é máis... hasta lle collín tirria ós arrichados estes... bueno mañá xa falamos e xa nos vemos e xa contamos e xa bebemos.BKos
Ah! o outro día Anxos propuxo ir de natación sincronizada no entroido, e estuven pensando que podemos arjallar unha coreojrafía e comprar uns bañadores baraticos, con medias jordas, jorrros tuneados, pinzas da roupa no narís, supermaquillás e albornoces dos chinos, que non irriten ,claro. Bueno tamén tan os mariachsi,non sei teño janas de montar aljo con coña e medio preparao, que dicides oh.

Anónimo dijo...

Hoooola¡
Mar non te preocupes, eu entendinche a primeira o conto dos pantalons, as outras seguro q tamen pero estan sempre de coña, xa as conoces.
Eeeeeeeh¡Eu dixen o de ir disfrazadas de natacion sincronizada pero de chiste,todo se debeu a situacion de largos acuaticos na que nos encontrabamos,non esta o tempo para ir despidas, si estiveramos en canarias outro jalo cantaría. Pero bueno, por ideas q non sexa¡
O Criso esta cada vez mas jordo,estou a ver si enjorda tanto q non lle sea posible subirse o mesado pa facerme de comer, non me gustan os seus platos, cociña peor ca miña nai jajajajja¡¡¡
Como che vai Begoooooooo?
Un bico de quico pra todas¡¡

Suelen dijo...

holaaaa a todas!!! ¿que tal esa resaca? jejejejejje......pa unhas millor que pa outras, sejuro....Onte paseino moi moi ben, rinme moito e pasoume a tarde voando....a verdá e que cando unha ta ajusto pois o tempo é o de menos......ahora sólo falta pasar as fotiños, ¿verdá Cris? algunha das miñas vense bastante borrosas....

Ahhh, outra cousa que onte olvidouseme comentar. Resulta que miña irmán ten moitas ganas de retomar as clases de pandeireta e quería saber si podía empezar este viernes......sólo sería pas clases, na de actuacións....bota de menos cantar e aporrear a pandeireta. Vos me diredes si pode ou é millor que espere po próximo curso.

Fai un frio de carallo, xa lojo non teño roupa abonda pa poñer por riba e que me tape un pouquiño....menos mal que aqui na offis tase de vicio ca calefacción, porque traballar cos juantes postos, pois como que non da moito xeito, ¿non?

Bueno rulas, un bico pa todas....Rosario, espero que estea millor a tua avoa.......aburiñooo

marda Bouzas dijo...

Ola malvelas juapas:
Bueno, por fin luns de noite...ai,ai que revolución tuven no estómajo miña nai querida, ás tres da tarde aínda estaba na reunión e pedía papas...mareábame e todo, é que xa non tou pa trotes. E non sabedes o que me pasou onte, pois despois de pillalo dedo nas MArías, que bueno despois no Aldeola non me acordei do dedo, pois despois de ir coa flor cual novia de 15 anos, chejo á casa e taba Rocky e o noso xojando á WIIIII, e cando me viron, o noso botou as mans á cabeza,non sei porqué porque eu taba coma unha rosa... bueno pois despois como puden fun poñelo pijama e puxen o batín este por riba e vai e non collín o labio... (da boca eh) coa p..ta cremallera do batín, bueno eh, onte non levei mási ca jolpiños,vamos que..... en fins os gin do safari ese estaban bos. Nada qeu eu tamén o pasei de pinga miringa, ó máximo, sodes la repera... e gracias Carmiña, ti sí que eres coma unha rosa. Boa semaniña a todas e viva a risa e o jolgorio.