lunes, 31 de agosto de 2009

Adicado con Cariño a Carme María de parte das Raigañas

No lughariño de Bizarrán
aló no alto de Cambre
un día coma hoxe
naceu a nosa compañeira Carme
Non hai outra coma ela
moreniña e xeitosa
pero para nós sempre será
a nosa Raigaña preciosa
Queremos felicitarte
e mandarche moitos parabens
enviarche moitos bicos
e un ramo grande de carabels
Carme, Carmiña, Carmela
baila cando queiras o ajarrado
que o predicou o cura
que maldito se era pecado
FELIZ CUMPREANOS CARMEN!
Que cumplas moitos máis e que nós o vexamos e o poidamos celebrar polo menos ata os 100 anos .......e logo xa pediremos. E non te olvides que para nós (aínda que na distancia) eres unha máis, unha Raigaña coma a que máis porque sabemos que sempre estás ahí para todo o que faga falta e eso é o lema das Raigañas: "todas unidas e retorcidas xamáis seremos vencidas". Un bikazo moi grande e de corazón de parte de todas nós.

8 comentarios:

D'Generoso dijo...

Feliz cumpleanos miña nena juapa priciosa!!! Nós tamén te botamos moito de menos, non creas ti que todo é farándula e cachondeo (anque o pareza). Esperemos que teñas un bo dia, que a noite sexa mellor aínda e que cumplas mooooitos moooooitos máis sempre na nosa compaña, of course.
O do blog foi cousa de Mar, que por certo fixo un choio excelente na miña humilde opinión. Ó máximo.
Veña que ahí ta a "volta ó cole"!
Un bico miña nena.

ANXOS dijo...

FELIZ, FELIZ NO TEU DIA, AMIGHIÑA QUE DIOS CHE VENDIGA, QUE REINE A PAZ NO TEU DIIAAA, E QUE CUUUUMPLAS MOOOOOOITOS MAAAAIS¡¡¡

FELICIDADES CARMEN, UN BICO MOI GHRANDE¡¡¡ JO¡ SEGURO Q TIVECHES MOITOS REGALOS CON ESE HOME TAN ESTUPENDO Q TES, ASI CALQUERAA¡¡¡
JEJEJEJE¡¡¡

ANXOS dijo...

FELIZ, FELIZ NO TEU DIA, AMIGHIÑA QUE DIOS CHE VENDIGA, QUE REINE A PAZ NO TEU DIIAAA, E QUE CUUUUMPLAS MOOOOOOITOS MAAAAIS¡¡¡

FELICIDADES CARMEN, UN BICO MOI GHRANDE¡¡¡ JO¡ SEGURO Q TIVECHES MOITOS REGALOS CON ESE HOME TAN ESTUPENDO Q TES, ASI CALQUERAA¡¡¡
JEJEJEJE¡¡¡

anxos dijo...

Por duplicado para q non haxa erro!

su dijo...

hola a todas, que tal? por fin xa teño o ordenador arreglado, que o pobriño tiñame un virus, e con tanta jripe e tanto conto,eu non me daba enterado de que lle pasaba porque eu queria ir o blog, i no habia maneras, queria entrar en malmequer, outro tanto, e o final seica era para evitar contaxios ,mira ti, que listiño me é.
E ajora quero aproveitar para felicitarvos a todas as que tuvestes de cumpreanos ultimamente,Rosario, Anxos,Carmiña esta semana, e por suposto a nosa pequeniña Carme moitos bicos para todas!! aburiño

begodomanso dijo...

Hola queridiñas:
Con un día de retraso,felicidades Carme, unha aperta para ti e tamén para os teus,as Raijañas un saúdo para aquí e acolá.

Anónimo dijo...

Bueno, bueno, bueno, estou coma un tomate... Moitas gracias a todas, jo, non sei q dicir, gracias por facer sentirme sempre tan ben entre vos, sodes o maximo, para min as melloriñas eso xa o sabedes, seguide asi, disfrutando unhas e outras da vosa compaña, que neste mundo de locos e stres e o mellor que temos, e hai q saber aprobeitalo. O cumpreanos, non estuvo nada pero q nada mal,por certo, xa estou en Bizarran, jiji, nos somos asi, a ver se vos vexo nestes dias e vos dou unhas apertas das de verda, mentras mandovos das q son de verda, pero q non fan rinchar os osos. Moitos, moitos bicos e moitas gracias por estar sempre ahi.
CARMEN

rosarikqdkik dijo...

bueno felicitar outra vez a Carmen,e dicirche que en todo o que che din quédanse cortas,porque ere lo máximo miña nena.Felicitar tamén a Mar por esa introdución porque me encantou,bueno corazonciños un bicazo pa todas e pa Raijañiña mais pequena