miércoles, 11 de febrero de 2009

Velahí ven o Entroido!!




Toda Galicia se está preparando para o Entroido, e nós non somos menos pero... que realidade oculta hai detrás desas ansias de que chegue dunha vez? O COCIDO!
Semos realistas... non hai un bo entroido se non hai un bo cocido a carón.
-Que me decides deses grelos, cocidos coa graxiña do lacón e dos chourizos, ahí ben molladiños coma melindros? OOOOOOO...
-E das filloas? AAAAAAAAAA.....
-E das orellas? UUUUAAAAUUUUU.....
Nenas, eu enténdoo. Imposible manter a compostura ante tales manjares.

7 comentarios:

marda Bouzas dijo...

Ola rulísimas:

O Entroiido, vaia festaaa!!!!!
Bueno,bueno Cris parece que tamos non sei....cada cara é un poema: eu parezo cabreada ou ben coma se tuvera.... non sei...miccionando vaia.Noelia debe estar chorando ó oirme a min cantar e Sofía partíndose as cachas.... vaia unha estampa máis pricioooosa.
ó ler o teu correo faiseme a boca auja, debe ser hora de comer e o meu reló estomacal fixo sonala alarma..... Sí o cocido, comida marabillosa e moito máis se cabe en boa compañía...
POr cierto Cris, fun buscalo CD da grabación de teatro e tuven que buscalos segundos pa cortar, tendelo quwe ver porque non ten desperdicio, sobre todo e ante todo as tomas falsas de cando xa estabamos ata.... os fuciños do ensaio, ajka!Mañá dannos o refinitivo e a ver se miña irmá que creo que xa ta en terra jalleja, o envía ó concello de Sada.
Susi, descoida que tes tempo de apuntarte ata o ultimo día, taría guai ibas tar no papel porque unha "viuda alegre embarasá", vamos ó que tal.... jiji
Rosarika, sí tes razón que non acabamos unha pa empezar outra, eche o que hai a cabeziña non descansa e menos pa festa..... que é o que levamos....un juesito pos tres.
Primaaaaaa, qué non che vai o COMBI ese ou qué mullé?
Bego, conéctate comadre.... non telo bicho?
Noe, ti tamén xa che vale eh, a ver se dis aljo ou...
Anxos, que como vai o jato, enjordou máis, cambiouche o menú ou inda sije practicando coas lentejas...
Sofía, como van esas visitas?Bueno espero que sexan o máis agradables posibles e se non desquitarémonos o viernes na Cunca. Por cierto que me dixo teresa de Alalá que sí lle enviaran eles a cinta ós da Cunca e xa lle pedín unha copia tamén po bar AS Amrías, porque tamén a merecen...
Carme, Noa e Quique, mira que sodes témonos que enterar que vindes cando xa marchástedes.... bo.Pa próxima, avisade oH, que a nena xa vai tocala pandeireta e bailar cando a volva a ver. bkos
Ala aburiño e xa sabedes:
Feliz non é aquel que fai todo o que quere pero o que fai quéreo facer....

POR CIERTO, ESTA FIN DE SEMANA VAI TAR BOA PARA IR A NEVE, QUEN SE APUNTAAAAAAAA?

D'Generoso dijo...

A foto esta sempre me gustou. Pero ó ver ta túa interpretación da imaxe estou convencida de que teño a mente MOI sucia. :P

Eu sólo quero ver as tomas falsas, porque o outro cacho... ATA ALÓ ARRIBAAAAA!!! Elojo por que non mandamos as tomas falsas ó concurso? Non sería mellor? Porque mandarlle o "guai" é como facerse o harakiri directamente non cres?

Sobre o da neve eu nada, miña irmán ten idea de celebrar o cumple este fin de semana (cumpliu onte, pero non podo dicir cantos, que me fende!) Emilio ten un partido IMPORTANTÍSIMO de veteranos o domingo en Corcubión, onde se xogan a cara ou cruz a permanencia en primeira división. Porque esto de ser veteranos é duro ata para xogar ó futbol...

Bueno parrulas, vou comer as lentellas. Nada que ver con un COCIDO en condicións, pero a falta de pan boas son tostas (ou eran tortas?) e as lentellas, a tales horas e co píloro suplicando, van baixar que vai dar gusto.

Que teñades unha boa semana, véxovos a todas o viernes!

P.D. Hoxe empeza Mujeres Desesperadas!! YUPIIIII!!!!

Suelen dijo...

bueno, bueno, a foto fala por sí sola....non ten precio.....
Eu iría encantada pa neve che, pero bueno, outro ano será....cando volva creo que vou levar a Mariña tamén, jejejejej, e ir arrolos pola neve abaixo......
Po do antroido xa falamos pa semana, e polo demáis pois igual ca sempre, esta rapaza patalea tanto que acaba conmijo.......haber si botándolle un bo COCIDO se calma e me deixa respirar un pouquiño, inda que pensádoo millor, casi é millor que me de patadas ahora, que como se lle ocurra despois levantarme a perna, cáelle unha chaparreta que se acorda...ajjjjj
Ala, que vos vaia moi ben a todas....un bicazo

Suelen dijo...

por certo Cris, os minutos musicais non teñen precio., jejejejjjjjjjjjj......

Suelen dijo...

ahhhhh, outra cousa, ¿podédesme mandar a canción de teatro? e que quería aprendela e no móvil non teño capacidá....¿haberá outra forma de mandala?

D'Generoso dijo...

Pa mandar por correo creo que é moi pesada.. pero sabes que? Ahora mismo poño outros Minutos Musicais co vídeo. Verás que galán tan apuesto é o noso adoptado Chapo de Sinaloa.

Anónimo dijo...

Buenas tardes!!! Pero que boca tan jrande teño che!!! Pero taba morena eh!!! Cris, como se che ocurre poñer esta foto??
Noe do Manco